Tek Yol

yine yolda kaldı mutluluğum anlaşılan. nasılda geçiyor ama zaman. bir yıl önce bugünlere bakmak ve şimdi değişmişim, gibi hissettiriyor kendimi. hayatıma girenler, hayatımdan çıkanlar. hep ümit edeceğim tek bir şey var sanırım. ve bunun için diyebileceğim tek şey; "keşke bitmeseydi" ama bitti. yine olur mu bilmem. düşünüyorum ama kendimi yormadan eskisi gibi. çünkü değiştim. sadece var olanla yolumda ilerlemeyi seçtim kendime. ne varsa yanımda ve bende kabul ediyorsam bu yanımdakileri yola devam. siz istemeseniz de yaşadıklarınız size tek yol bırakıyor aslında. çoğu şey ve kimseyi özlüyorum hayatımda, geçmişten kalan. ama yalan söylemeyeceğim şimdi fırsatım olsa bir yıl önceye dönmek isterdim. hayatımda en çok şey paylaştığım kadınla olduğum zamanlara. hayatımda hiç kavga etmediğim, hiç tartışmadığım, iki kere kalbimi kırmasına izin verdiğim kadının yanına. ve kedi mutluluğu sırtında taşımaya devam ettiği sürece bunu düşünebilirim. yani mutluluğu bir başkasıyla yakaladığım ana kadar. sanırım bu da uzak ihtimal. neyse Marty istersen bu sefer geçmişe gidelim...

Yorumlar