bütün kıçlar yayılsın

Geçmişi peşinize takarak yaşayamazsınız. Geçmişten bir iz bulduğunuzda ya da karşılaştığınızda yapmanız gereken tek şey topuklamaktır. Bunun dışında yapacaklarınız faydalı olmayacaktır. Ama fayda yanlısı değilseniz o ayrı, yolunuz açık olsun. 13 üzerine olan hassasiyetimi daha öncede buralarda belirtmiştim. Bu hassasiyetim -de ve -da ların ayrı yazılmasını becerebilmekten daha yoğundur. bir 13 mayıs günü güzelim dünyaya gelmiş olmamla alakası elbette var bu durumun. Ama biraz da benim buna inanmamdan kaynaklı ilerliyor her şey. işte şu geçmiş 13 mayıs da zihnimi başka bir şekilde hayata karşı harekete geçirmeyi başardı. kaybeden kültürüm hiç olmadı. aksine hayatımda kaybetmekten hiç zevk almadım. son zamanlarda bunun gözümüze iş yapan bir deneyim olarak sokulması da ilgimi çekmedi doğrusu. yine de bu konuda isteyerek ya da istemeyerek girişimlerim olmuştur. son zamanlarda kaybetmeyi alışkanlık haline getirmiş olan bu bünye işte bu son 13 mayıstan sonra kaybeden olmayı kafasına takmamayı zihnine iletmiştir. ya da zihni bu bünyeye, her neyse. geçmişi düşünerek, ona bağlanarak geçen zamana yazık demek inancı göğsümü kabartıyor doğrusu. kısaca yapmak istediklerini seç ve onu yapmaya çalış anlayışını benimsedim. olmuyor mu? bırak olmasın. bir başkası olur. zorlamanın bir anlamı yoktur. kazanacaklarını ya kaybetmene ya da ertelemene sebebiyet vermekten başka bir işe yaramaz oldurmaya çalışma hali. başka kapılar bulup onları açmaya çalışmak zihne huzur veriyor. diğer bir deyimle olmuyorsa sal gitsin demek bana şu an daha rahatlatıcı geliyor. kıçımı yaymış olayların gelişmesini bekliyorum. bünye uğraşmayı istemiyor. ilişkiler, yaşam, gelecek karma-karışık zaten. lan biri orada beni bekliyor sanırım, diyebilirim. düşün işte biri var ve sizi bekliyor. siz de onu. ama kim olduğunu bilmiyorsunuz. bir şey var bekliyor, sahip olmanızı ona. ama ne? işte bunları düşünerek hareket etmek keyifli. hayal-gücümü zenginleştiriyor ve etrafımdaki güzelliklere doya doya bakabilmemi sağlıyor.

Şimdi sahilde olsam ve içsem. ne güzel olurdu. aklımdan geçen şey bu mesela. Teoman'ın son albümünün son şarkısı kafama işlemek üzere. defalarca dinliyorum. beni öyle yerlere götürüyor ki, huzur denilen şeyi iliklerime kadar hissediyorum. sahilde sarhoş olmak deneyimine kavuşmak dileğiyle açtığım bir kapının ardında. hadi kıçları yaymaya şimdi.

http://fizy.com/#s/3eaes4

Yorumlar