Pin pin hani



Pinhani'yi sevme nedenim bir kadındı yıllar önce. 4 senesi var herhalde. Bir kerede Afyon'da Sosyoloji Kongresi'nde konserine gitmiştim. O sevdiğim kadınla. O seviyordu, benim de sevmem gerekirdi. Sırf Pinhani yüzünden, Kavak Yelleri'ni de izledim ve hatta sevdim de yıllarca. Solistleri iyi söylüyor ama. Ağlamaklı yapıyor beni şu duygu yüklü sözleri söylerken. Belki çok basit bile gelebilir çoğu kişiye sözler ama hep bir özlem, hep bir ıstırap arada eğlence de olmak kaydıyla o havaya giriyorsunuzdur sizde dinliyorsanız. Yıllar sonra, o günün Ezginin Günlüğü olacak bir grup kendileri.  Severim kendilerini. Bırakmasınlar, dağılmasınlar.

Yorumlar

Çağla Bozkır dedi ki…
Bu hallerin bazı hallerine göre daha iyi ;)
Somurtkan Şirine dedi ki…
belki duygusuz olacak yazına göre ama pinhani benim ve ev arkadaşımın haftasonları kahvaltı soframızın ayrılmazıdır.bu şu demektir haftasonu kahvaltı da güne pinhani dinleyerek başlamak keyiflidir. bir de ben eskişehir-izmir güzergahında trenle giderken; izmir'e yaklaştığımızda dinlemeyi daha çok sevdiğim bir hali var :)
Telefonumda çok fazla kişinin şarkısı yoktur. Onlardan birisidir. Acil anlarda ilaçtır =)