Etiketler Hakkında

Tam 382 tane yazıyı tekrar tek tek okuyup etiketledim. Böylece ulaşmak daha kolay olacaktır diye düşünüyorum. En azından bloga bir düzen gelmesi açısından iyi olduğunu düşünüyorum bunun. Arada çok saçma sapan şeyler var ama yine de silmedim. Bir tanesini sildim zira aynı şeyden iki kere paylaşmışım gereksiz yere. Etiketleri yaparken çok genel takıldım. Bazıları iç içe geçti. Yani aynı kayıtta iki farklı etiket olabilir. Bu en azından biraz daha açıklayıcı olsun diyedir.

Paylaşımlar: Genel de şarkı, fotoğraf v.b. çalışmalar var. Bazısı içerisinde kendi yorumlarım olduğu için kişisel deme gereği duydum.
Deneme: Burada da genel olarak kişisel dediğimden sıyrılan kayıtlar var. Bazısı tam bir deneme olabilir fakat olmayanlar da mevcut. Bu açıklama en azından "Nesi deneme bunun lan?" sorusuna cevap olacaktır.
Kişisel: Burada da çok değişken hallerimi, genel olarak bana ait olan şeyleri okuyacaksınız. Yani ayırt ederken buna dikkat ettim. Tabi bir spor karşılaşması hakkında fikir beyan ettiysem duruma göre bunu da kişisel kategorisine aldım. İdare edin. Bence en açıklanmaması gereken bu!
Şiir: Buradan da anlaşılacağı gibi sadece şiir ve ona yaklaşan yazılar var. Hepsi de bana ait. Bunun dışındakileri de paylaşımlar olarak etiketledim zaten. Yani bana ait olmayanları!
Makale: Bunlar derslerde yazdığım, akademik bir dili olan, en azından benim öyle olduğunu sandığım yazılar.
Eleştiri: İşte bu kısım da etraftan aldıklarım üzerine biraz kişisel fikirlerimi ve okuduklarımı, yaşadıklarımı v.s. katarak eleştirdiğim kısım. Sinema, spor, deneme bölümleri de buna dahil. Azıcık da olsa eleştirdiysem belirttim yani!
Sinema: Burada sinema dediğime bakmayın. Zaten çokça da yazı yok. Öyle aşmış eleştiriler yok. Aksine berbat ama sonuçta herhangi bir film üzerine o an söylemek istediklerimi söylemişim. Dolayısıyla böyle bir kategori oluşturmak farzdı.

Aslında daha da ayrıntılandırabilirdim fakat yoruldum ve midem bulanmaya başladı açıkçası. Bundan sonrası için en azından bunu yapmaya çalışacağım.

Yorumlar

bittersweet dedi ki…
aynı şeyi benim de yapmam lazım geç olmadan :) aklımda bir süredir zamanım olursa bu işe girişeceğim ben de.önemli bir hadise :)
Vallahi çok karman çormandı o sıralar. Hala da öyle. En azından kendim için elimden geldiğince düzenledim. :) olduğu kadar işte. Yapmak şart :)