Fotoğraf Çekmek



Sıkılıyorsunuz değil mi? Buraya girip böyle spor cart curt sıkıcı geliyor size. Yani zaten deli gibi beni takip eden kimseler yoktur ama olanlara diyorum bunu zaten. Yazmıyorum sanmayın. Kendime karalıyorum bazı bazı. Zaten buraları öyle doldurmuyordum epeydir. Böyle şeyler yazıp, bişiler paylaşıp götürmeye çalışıyorum işte. Bugün askerlik işlemlerimi hallettim. 2013 haziranına kadar askerliğimi ertelettim. Bakalım bu iki sene de Doruk ne yapacak! Öyle istiyorum ki yüksek lisans yapabilmek. Yaparsın, girersin diyorlar. Hep benim başkalarına, güvendiğim insanlara dediğim sözler bunlar. Böyle dediğim her arkadaşım girmiştir. Çünkü onların seviyelerini biliyorum. Ben de öyle miyim ki? Sırf ben kendimi iyi hissedeyim diye mi diyorlar acaba bunu bana bilemiyorum. Bilmek de istemiyorum belki. Kendime bunu söyleyecek olursam, yapabilirim, yaparım. Çünkü iyiyim. Bir işi yapmak istiyorsam, iyi yapabilirim, yaparım. İçime sinmesi, ona tapmam, onu istemem gerekiyor. Ya yüksek lisans olmazsa? Yapacak, üretecek o kadar çok şey var ki? Sahiplenebileceğim çokça şey var bu dünyada. Hayatım benim ve kontrolü de bende olmalı. Yaşamayı seviyorum. Öyle keyifle yaşamak istiyorum ki, anlatmak çoğu zaman zor. Fotoğraf çekmek istiyorum. Bir sene önce sorsalar, hobi derdim, sinemayı öğrenmek için derdim, bu anlamda kendime bakış açısı geliştirmek derdim. Bugün "fotoğraf çekmek istiyorum" diyorum. İyi de yapabileceğimi biliyorum. Üzerine düşündüğümde yapabiliyorum, bunu gördüm. Fotoğraf çekerek para kazanmak, kendi işimi, keyif alarak, mutluluk içerisinde yapmak istiyorum. Zor şeyler değil isteklerim. Şimdi bir arkadaş grubu var. Belki onlarla iş yapabilirim. Yapabiliriz daha doğrusu. Bazen şu radyo işini de rayına oturtmak, bir şey inşa etmek istiyorum. Ama bu konuda kontrol elimde değil ve anında soğuyabiliyorum dolayısıyla.İşte böyle yazdım sevgili dostlar. Hayat elimizde, ne kadar sıkı tuttuğumuzla alakalı yaşayabiliyoruz aslında onu. Sevgilililerle....

Yorumlar

ne yaparsan iyi yaparsın sen.