Güzel Bloglar Da Var Hani!

Blog aleminin acayip iyi yanları var. İlginç yerlerden, ilginç şeyler keşfediyorsun. Ucundan yakalayınca da sarıyorsun. Binlerce fikre ulaşabiliyorsun. Ha bende onlardan biri miyim? Biraz. Ama pek de işe yaramam. Farkındayım. Blogu her seferinde daha elverişli kullanmak için söz veriyorum kendime ama olmuyor. Yine versem yine olmayacak. Gidip size şarkı falan dinleyin diyorum. Yani meraklısı değilim ama iki kelam ettiğim de cevap almak, ne biliyim izlenen takip edilen bir blog olmak isterdim. Tabi öyle 5000 tane takipçim olsun demiyorum. Manyak değilim. Adımı vermişim, sonra ne halt olacağımız belli olmaz. Ama alemde güzel bloglar var. Tavsiyem keşfe çıkmanızdır. Yani ben öyle yapıyorum arada. İyi oluyor. Ama söyleyecek lafı olan blogları takip etmeniz tavsiye edilir. Kişisel bloguz tamam da, okuduğumuz bir halta yarasın. Çiçekle, böcekle bir yere kadar. Siz de güzel bloglar falan bulursanız paylaşın. Ben paylaşıyorum gördüğünüz gibi, sağ köşe de mevcut benim takip ettiklerim. Siz de ekleyin de bilelim. Şimdi bende yavaş yavaş bloga bir ayar çekeceğim 360 tane kayıt var. Berbat şeyler yoğunluk da tabi. Etiketleyeceğim zamanla. Hepsini yapsam ölürüm herhalde. Ya da temiz bir blog mu açsak. Yok la yapmam.

Yorumlar

deeptone dedi ki…
:) haklısın. blogunun tanınması için bence tek yapman gereken yazmak. düzenli yazmak. eski blogçu değilim. yani 14 ay oldu. eskiler 3-5 yıllık.
bunun yanında, en azından şöyle bi 10-20 blogu düzenli okuyup yorumlamalısın. ben 30 tane okuyorum. ama tüm yazılarını.

temizlik iyi bence. sürekli yazdığım için çok eski yazılarımı siliyorum. bloga gelenler çok fazla yazı görmeyi sevmiyor.

ama blogun iyi. dizaynı çok iyi. arada okuyorum yazılarını.

bir de, eğer istersen, arada gel bloguma, okurlarım gelir sana, yazılarımı hergün okuyan tonlarca insan var. seni tanıtırım.
deeptone dedi ki…
çok eski blogçusun. neden bu denli az okurun var ki. sanırım, en azından bikaç blogu düzenli olarak okumalısın. insanlar, bloglara, yazılar yoluyla geliyorlar, ancak, bazen de başka bloglardaki yorumlarımızdan gelebilirler.
:)
biraz da mim ödül etkinliklerine katılsana.
Eski tabi de, ismi o kadar da eski değil. 2 sene falandır. Başkaydı ismi blogun. Sonra son 6 aydır ilgilenmeye başladım. Ondan önce abuk subuk şeylerle doluydu. Bana göre :)

Hali hazırda blog içerisinde senin blogunda dahil olmak üzere Takip Ettiklerim bölümündeki bloglara uğrarım. Okurum. Bazen yorumumu da bırakırım.

O mimlerden de haberim olursa elimden geldiğince cevaplıyorum. Mimliyorum.

Eski hali güzel değildi. Ben de sevmeye başladım. O yüzden de uğraşıyorum. Tonlarca gelen olmasa da, eskisinden daha iyi. Uğraşmak meyvelerini veriyor herhalde :) 100 olsun benim olsun..

Teşekkürler tavsiyelerin için :)