Kendi Kendime!

- Öyle ki!
+ Ne öyle ki lan?
-Öyle işte!
+ Kafan mı güzel?
- Yok hacı, yine düşünmece.
+ Ne diyon amk? Ne düşünmecesi?
- Kadınlar abi. Başka ne olacak!
+ S.ktir et lan kadınları. Yaşamana bak.
- Demesi kolay. Hep karşılıksız sevmeye alıştım ben. Şimdi karşılık bulunca zorlanıyorum.
+ Aha! Yine girdi triplere.
- Ne tribi ya! Lise de dört sene birini düşündüm ben.
+ 10 milyon baloncuk. Anlatma yine!
- İyi anlatmam. Ama bak üniversite de öyle oldu.
+ Olduysa oldu. Nolmuş?
- Nolmuşu mu var. İnsan sevgi istiyor be abi!
+ Telefonunu vereyim ara! 100 kaat!
- Gırgırın sırası mı be abi?
+ Kes dırdırı o zaman sen de! Aşk meşk geç bunlar sen.
- Geçelim de! Çıkıyor bir şekil de. Gönül söz dinlemiyor ki!
+ Tamam lan! Yat zıbar hadi. Kafa güzelleşti yine. Sonra yaparsın tatavanı.
- Eyi, iyi geceler!

Yorumlar