Olma Anketör: Son

Fotoğraf Linki


Evet, sonunda en ciddi anlamda bitti. Bitmeseydi nasıl olurdu sorusunu soracak olsam da bitti ya! Sabah şirkete gittim. Dün iş dönüşü aldığım 8 adet anahtarlığı patronum da dahil olmak üzere bütün iş arkadaşlarıma verdim. Ah şu romantik halim, beni öldürüyor bazen. Ama ne edeyim, böyleyim. Sanırım ayrılabileceğim en iyi şekilde ayrılmış oldum. Vedalaştık. Son sohbetlerimizi ettik. Duygu ile aramızı da düzeltmemiz iyi oldu. Zira hafta başında kendisiyle gerginleşmiştik. Sanırım hatalıyım o konuda. Neyse ki halloldu. Görüşebilir miyiz bilmem ama, görüşmeyi isteyeceğim insanlarla tanışmış olmak. Hayatımın en uzun soluklu işine girip, en yüksek meblada paramı kazanmak, bir çok şey öğrenmek, güzel insanlar tanımak bu bir ayın bana getirileridir. En azından evde boş boş oturup zaman kaybedeceğime bir aylığına da olsa bu şekilde kendimi tatmin edebilirim. Fakat geçen yazılarımda da dediğim gibi. Ne beni tatmin eden bir işti, ne de hayalimdeki şey. Olayın sadece para kazanma mevzusu olmaması beni bugün itibariyle istifa etmeye itmiştir. Bundan sonraki işlerim nasıl olur? ne kadar sürer? bilemem. Ama en az bunun kadar iyi bir sonu olmasını dilerim. 


Ve iş bitti ya! Yine yağmur çişeliyordu. Huzurluydum. Rahattım. Mutluydum. Son 4 günün bütün gerginliği üstümden kalkmıştı. An itibariyle de kalkmış durumda. Önce Beşiktaş'a gittim. Öğrenci belgemi aldım. Sonra Karaköy'e gidip akbilin vize sorununu hallettim. Oradan da en son 15 Kasım'da gittiğim, canım okulum Msü'nün Bomonti kampüsüne doğru yola koyuldum. Keyifle çayımı ve sigaramı içtim. Bu arada Beşiktaş'ta Nuri adlı arkadaşımla karşılaştım. İyi oldu. Zımbırtı için ilk hamlemi yapmış oldum böylece. Ondan bir kaç şey rica ettim. Kıramaz beni. Sonra eve geldim. Bir kaç albüm indirdim. Uykudan uyanan Özer ve Barış'ın ardından eve gelen Arda ile beraber evden çıktık. Sezgin'i de alıp Kavacık'a voleybol oynamaya gittik. Oh bea! Dostlarla bir şeyler yapabilmenin saadeti haftalar sonra. Yani kısacası böyle. Sanıyorum ki iyi bir insan izlenimi vererek işten ayrılabildim. Yani umarım öyle olmuştur. Şimdi yeni arayışlara doğru yol almanın vaktidir. 

Yorumlar