Bu aralar!

Fotoğraf Linki


Arada güzel şeylerde olmuyor değil. Bu aralar keyfim yerinde bu yüzden. Uğraşılarım ve uğraşma ihtimalim olan şeyleri göz önüne alınca fena sayılmam. Tam istediğim yoldayım. Bugün Fenerbahçe Ülker Basketbol takımının Ülker Arena'daki ilk maçındaydım. Tabi çalışmak için. Maçı izleme şansım olmadı fakat yine de orada olmak, 10.000 seyirci ile o coşkuyu paylaşmak şahane. Hem para da kazanmış olacağım. Yani çalışmıyor değilim. Oradaki tüm etkinliklerde görev alacağım bir sene boyunca.

Bunun yanında İstanbul Üniversitesi'nin uzaktan eğitim fakültesi bünyesinde yer alan film merkezinde bizim 'iletişim özgür' ün ileteklemesiyle bir şeyler yapma şansım doğdu. Burada Gökçe Kaan'a yönlendirdi kendisi beni. Çok az da olsa tanışıklığımız vardı ama oho çok eskiler. http://filmdeney.com/ bu adresten işlerine bakmak mümkün. Hatta buradaki ekip, Film Merkezi ekibini de oluşturuyor. Şimdilik oraya haftada 2-3 gün gidip kurgu, kamera kullanımı gibi sinemaya özgü ve ilgimi çeken bu alanları öğreneceğim. Bunun yanında birbirimizi tanımış olacağız. Yani umarım olur. Gökçe Kaan'ın kendi projeleri mevcutmuş belki bunların içerisinde asistanlık yapma şansım olur. Hatta bu haftasonu konser çekimine gideceklermiş, oraya da gidebilirim. Konser fotoğrafı çekmek iyi olabilir. Bir de burada kuracağım ilişkilerin başka türlü faydası da olabilir bana.

O da şöyle ki, İstanbul Hatırası'ndan bir arkadaşım stüdyo açmayı düşünüyor. Tabi yazın. Bu aralar meşgul. Aslına bakarsanız ben de meşgulüm. Çünkü part-time iş, film merkezi ve yüksek lisansa hazırlanmak gibi güzel dertlerim olduğundan onun için en güzel atılım yazın olacaktır. Film merkezi üzerinden kuracağım ilişkiler belki bu stüdyoya yansıyabilir. Çünkü son 1.5 senedir fotoğraf ilgi alanıma fazlasıyla girdi. Bu sayede Altan Bal'a da teşekkürlerimi sunarım. Ve ilgi alanıma giren bir şey ile para kazanmak, bunu meslek edinebilmek hele de kendi işin olarak yapmak istediğim en yüce şeylerden biri benim adıma :)

Ve bu arkadaşıma fazlasıyla güvenmekteyim. Çünkü hırslı, istekli, insanı heyecanlandıran bir yanı var. Ah bir de aynı dönemin insanı olsaydık onunla..

Of böyle be. İşten yeni gelmiş, kafası kazan bir insanın ruh hallerini okudunuz. Sevgilerimle.

Tıkla Dinle bunu dinlemeden gitmeyelim bari. Tekrar tekrar. :)

not: çok gülücüklü oldu yazım. İşte ruh halim. naparsın...

Yorumlar

Hazel dedi ki…
heheh sevindim ya :)
bence insanın kafasını meşgul edecek bir şeylere sahip olması çok güzel.
teşekkürler. hele de sevdiği, yapmak istediği şeylerle meşgulse ne ala :) tadından yenmez..
Adsız dedi ki…
Arena mükemmeldi. Fenerbahçemin ilk maçında orada olmak güzeldi. seni fark etmedim. senin adına sevindim. okul tamam. yüksek lisans için bekliyorsun. iş tamam. sıra manitada mı sosyo :)
Adsız dedi ki…
Gülücük candır =)
Ah be adsız. :)