Woody Allen Sperm Olursa!




Belki izleyenleriniz vardır. Bu hikayede, -zaten kısa film- Allen, sperm oluyor. Bir insan vücudunun nasıl işlediğini kendi mizahi üslubuyla şahane anlatmış Allen. Yıllar önce izlemiştim ama yine aklıma geldi işte. Hani bilmeyenleriniz vardır gibisinden. Yanlış hatırlamıyorsam kısa filmlerden oluşan bir dizi bu. Tabi ki birbiriyle alakalı konular hakkında. Zaten 'Cinsellik Hakkında Bilmek İstediğiniz Her Şey' gibi bir şey ismi bu dizinin. İngilizcem pek iyi olmadığından ve çevirme işlemiyle uğraşamayacağımdan böyle yazdım. Neyse film hakkında bir şey yazmayacağım. Unutursam burada dursun, ayrıca birilerinin de hoşuna gider diye koyuyorum. Gerekli bilgiler burada TIKLA 


Ayrıca görüntünün kötü olduğunun da farkındayım. Ama alt yazılı bunu bulabildim. Bu kısa film serisinin adı linke tıklamayanlar için Every Thing You Always Wanted to Know About Sex. Çok hatırlamamakla beraber diğer kısalarda iyiydi. Allen, naparsın?

Yorumlar

Zeze dedi ki…
çok çok çok iyi ya ! acayip eğlendim çok güldüm.Woody allen bakış açına hayranım. Paylaşım için teşekkürler!
Allen işte :) severiz. ama bulabilirsen bu serinin kalanını da izlemeni öneririm..
Zeze dedi ki…
ilk fırsatta araştırıcam sağol !