Doctor Who Fragman Heyecanı!



Uzun zamandır Doctor Who'dan bir ses bekliyordum. Geç tanışıp, aceleyle bütün bölümlerini bitirdikten sonra yeni bölümlerin gelmesini bekledim durdum. Hala bir şey yok ortada ama şu 72 saniyelik fragman bile yetiyor insana. Doctor Who sevenler dediğimi daha iyi anlayacaktır. 

10. Doctor'dan sonra bütün oyuncuların değişmesine rağmen (River Song hariç) ve hatta acaba kalite düşecek mi diye sorarken hiç de öyle olmadı. Elbette David Tennant'ın yeri ayrıdır. Ama Matt Smith'te işi fazlasıyla iyi götürüyor ve bölümlerin kalitesi de arttıkça seyir zevki başka oluyor. İşte bu fragman bile bunu doğrular nitelikte. Vahşi batıya gidiyor anlaşılan maceraperestlerimiz bu sefer. Bakalım ne olacak? Ne zaman olacak? 

Bekliyoruz.

Yorumlar

Adsız dedi ki…
hadi artık gelsin diyorum yani yazın 6 sezonu devirdim şimdi beklemek zor geliyo :))
aynı durumdayız :) ben kasımda başladım, bitirdim.. şimdi beklemece :)