Everybody Lies, Everybody Dies




8 sezon sonunda House M.D. dünyanın en çok izlenen dizilerinden birisi sona erdi. Açıkçası bu diziyi izlemeye başlayalı bir sene oldu ama arayı kapatıp, finale yetişmeyi başardım. Biraz da benim şanssızlığım sanırım. Elbette 8 sezon boyunca bu diziyi izleyenler için durum farklıdır. Zira ben 2 ayda 7 sezonu devirirken, onlar 7 sene beklediler. Karakterler gözlerinin önünde yaşlandı. Ben pek anlamadım desem yanlış olmaz.

Şahane bir final miydi? Bence hayır. Zaten House'un bölümlerinin kalitesinden çok çoğu zaman House karekterinin performansı diziyi öne çıkarıyor. Ama benim için beklendiği gibi bir son oldu. Cenaze sahnesinden çok önce daha bitmediğini anlamıştım. Zaten House'u öylece öldürmeleri de beklenemezdi. Gelecekte ne olacağı belli değil çünkü. Ekşi sözlükte dolanırken Doctors on the Road adında bir diziden bahsedildiğini gördüm. Belki Wilson ve House'dur bilinmez. Pek sanmıyorum.


Final her şeye rağmen iz bırakacak cinstendi. Tek eksik Cuddy'ydi. Olmalıydı. Olmamış. Herkesi görmek hoştu. Hala başlamamış olanlar varsa başlayın. Seveceksiniz.

                       

Yorumlar