Bütün yapmak istediklerimize...

Jess, Nick'e soruyor:



Bir şeyler eveleyip druyor Nick. Ne olacağını bilmiyorsam, o işe balıklama atlamam diyor. Risk alamam diyor kısaca.

Bunu bazen bende kendime soruyorum. Nedense cevap yok. Elbette vardır yapacak bir şeyler ama yapamıyor olma durumu var. Çünkü bende sonrasında ne olacağını bilemiyorum.

İnsan kendisine eziyet etmemeli sanırım.

Birilerini izlemekten hiç haz almıyorum, artık! Ben yerimde saymayı bile geçtim. Saçlarım seyrekleşmeye başladı, belim artık daha çok ağrıyor. Dişlerim kırılıyor. Çizgiler falan da var yüzümde.

Hatta ve hatta bir kaç tel beyazım bile var artık. Bunun ne anlama geldiğini biliyor olmalısınız.

Anaokulunda 5-6 yaş arasında çocuklara satranç öğretme girişimim oldu geçenlerde.

Düşünmekten kendimi alamıyorum. Ben üniversiteye başladığımda bu çocuklar yoktu. Artık bu çocukların babaları yaşındayım ve bundan mutlu değilim.

O zaman herkese ve bütün yapmak istediklerimize içiyorum bu akşam.

Şerefe!

Yorumlar