20 Haziran 2012 Çarşamba

Hıyara Not

Bok var. Şu an aslında berbat hissediyorum. Hani sonunu bilirsiniz de ama içinizde ufak bi ihtimal parçası vardır ya. olmayacak şeyin olmasına dair. O hissin ben ... Yok küfür de ederim de. etmeyeyim. Silerim zaten. Bana miras kalsın bu.



Ama benim küfür derdime bu şarkı ile çare bulabiliriz sanırım. Derdim aşk meşk de değil. Bıraktım lan hayatı. Hayatın. Çok içlendim lan. Ama ağlamak yok. resmen kendin ettin kendin buldun. Okumayın ayrıca. Kendime miras bırakıyorum dediğim gibi. 

Lan sen ha sen hıyar. şimdi bir sene daha geçecek. Sen de yine bi bok olmayacak. Hıyarın teki olacaksın sadece. Yani hep olduğun gibi. Salak hırsların olacak. Kızgınlıkların. Lan güçlüsün sen. Yapmak istediğini de yapabilirsin. Sadece koşmuyorsun. Koşmayı bırakmayacaktın. Bıraktın ne hale geldin gör işte. Bunları okuyorsan ki okursun sen. Malsın çünkü. Neyse. Vallahi neyse. git sikimsonik işlerinle uğraş sen. Yaşamı anlamlı kılmak için uğraşma zaten. Görme etrafını. Kaybol çukurlarda, karanlık tünellerde. Cebindeki kibriti yakmak gelmesin aklına. 

Bu kadar şimdilik kendime yakınma. Umarım sen hala öyle değilsindir. 

Hayal Gücünüzü Kaybetmeyin



"Olacaklar olacak bir gün nasılsa" 

Ne olacak bir gün acaba? Ne zaman olacak? Ben sabırlı büyüdüm, sabırla büyüdüm. Sanki hep yalnızlığımla büyüdüm. Elbette yaşıyorsam beni sevenler olduğu için, bir saniye sonrasını merak ettiğim için, yapmak istediklerim için. Olacakların merakı gitmiyor ki bünyeden. Son zamanlarda çok sıkılganım. Bir gün önce ilgimi çeken şey, ertesi gün ilgimin kıyısından köşesinden geçmiyor. Bu insanlar için, nesneler için ve bir çok şey için geçerli. Ama istediğim sabit şeylerde yok değil var. Belki de ölene kadar olacak şeyler bunlar. Bir oda. Bugün bir arkadaşa dedim. "bir odam olsaydı kendi gezegenimi yaratırdım" Yok işte! 

Yani siz odası olan, kendi gezegenini yaratanlar. Yapılacak çok şey var gibi. Aşkla, sevişmeyle, saçma subuk şeylerle geçiyor zaman. Bir saniye bile değerliyken ben ve siz. Evet siz de, mal gibisiniz zira. Böyle giderse bi bok olacağı yok. Niye değerler yaratamıyoruz? Burada renkler, zevkler meselesine de hiç girmeyelim. Yaratmak. Olay tamamiyle bundan ibaret. 

Neyse kafam karışık. Hayal gücünüzü kaybetmeyin!

19 Haziran 2012 Salı

Ona Son Kez Baktığımda Yüzü Bir İlkbahar Sabahı Gibiydi

4 Haziran 2012 Pazartesi

Kurtach Krallığı - Bölüm:1 Kralın Doğuşu

Kurtach Yanardağı
Kurtach Krallığı çok eski zamanlarda varlığını sürdürmüş, yeri bilinmeyen bir ülkenin adıdır. Adını Kurtach Yanardağı'ndan aldığı söylenir. Halkı Kurtach Yanardağı Tanrılarına inanırlar. Tanrıların onlara bolluk, bereket getirdiklerine dair güçlü inançları vardır. İnsanları sakin huylu, kavga etmeyen, birbirleriyle uyumlu, Krallarına sağdıktırlar. Kuruluş tarihçeleri hakkında bilgi bulmak imkansıza yakındır. Bunun yanında bilinen ilk Kurtach Kralı, Kral I. Sonta'dır. Adil, halkını seven, cesur bir kral olarak anılır. 

Bizim hikayemiz. 32. Kurtach Kralı, III. Gootji'nin zamanında geçmektedir. Fakat ondan önce babası Kral Saru'dan biraz bahsedelim.

Kral Saru ülkeye tam tamına 47 yıl hizmet etmiş ve 83 yaşında hayata gözlerini yummuştur. Halkı onu çok sevmektedir. Kurtach Yanardağı Tanrıları'nın her zaman onun yanında olduğuna inanılırmış. İnsanlar mutlu, bolluk, bereket ve huzur içinde yaşamlarını sürdürürlermiş onun zamanında. Kurtach Krallığı, Kurtach Yanardağı eteklerine kurulmasının yanında denizle de iç içe bir ülkeymiş. Yanardağın yüzü Saet denizine bakarmış. Kral Saru ayrıca zeki bir adammış ve bilime önem verirmiş. Onun zamanında Kurtach Krallığı denizcilikte ilerlemiş ve Tato denilen gemiler inşa etmişler. Balık avcılığında ustalaşmışlar. Çiftçilik, hayvancılık, zanaat v.b. iş alanlarında da iyilermiş. 

Kral Saru 36 yaşında babası IV. Takata'nın ardından tahta geçtiğinde üç çocuğundan ikisi, erkek Kumi ve kız Tamara dünyaya gelmişlerdi. Üçüncü çocukları Gootji Kraliçe Kufi, 27 yaşındayken dünyaya geldi. Gootji'nin doğduktan sonra yaşaması çok zor olmuştu. Kara bir kışın ortasına doğmuştu Gootji. Ülkede hastalıklar vardı. İnsanlar ölüyordu. Kral Saru oğlu Gootji'nin iyileşmesi için Kurtach Yanardağı Tanrılarına yalvardı, kurbanlar kesti, adaklar adadı.  Sonunda Saru bu isteğine kavuştu ve Gootji yaşama tutundu.

Gootji'nin doğumu ülkede hastalıkları azalttı. Kara kış sona erdi. Gootji'nin doğumu ülkede bayram ilan edildi.


-Bölümün Sonu-